программа для УК ЖКХ

Ви можете завантажити безкоштовно програму “Керуюча компанія”, попрацювати і якщо Вам сподобається, купити право користування на потрібний Вам період.

Завантажити БЕЗКОШТОВНО Демо-версію

Програмний комплекс «Керуюча компанія»

Призначений для повної автоматизації підприємств галузі житлово-комунального господарства різних форм (ТВЖ, ЖБК, ОСББ, керуючі компанії і т.д.). Програма “Керуюча компанія” здійснює комплексний облік всіх сфер діяльності організації, завдяки чому відпадає необхідність в додаткових придбання ПЗ з бухгалтерського та податкового обліку, розрахунків з постачальниками і т.д.

Основні режими програми “Керуюча компанія”:

  1. Облік приміщень:
  • зберігання всіх характеристик будівель, інженерних мереж, доп. обладнання;
  • історії ремонту;
  • зміни зносу;
  • показань приладів обліку;
  • побудинковий облік витрат в розрізі різних видів робіт і т.д.
  1. Управління особовими рахунками:
  • зберігання історії зміни кількісних і якісних показників квартири (наприклад, зміна опалювальної площі і т.д.);
  • облік всіх проживаючих і власників;
  • інформація про використовувані приладах обліку (лічильники) і їхніх показаннях;
  • дані про належних до оплати послуги та взаємні розрахунки;
  • облік виставлених рахунків і оплат по ним, перегляд заборгованості;
  • різні варіанти пошуку потрібного рахунку.

В програмі “Керуюча компанія є можливість друку договорів і довідок (про склад сім’ї та ін.), причому зовнішній вигляд цих документів буде повністю таким, яким його визначить користувач. Це можливо завдяки системі редагованих шаблонів в форматі .doc та .rtf. У разі необхідності (змінився вигляд довідки або договору) шаблони легко перенастраиваются без участі розробників.

  1. Нарахування:
  • гнучке визначення послуг і способів їх розрахунків;
  • ведення історії тарифів і нормативів споживання;
  • автоматичне виставлення квитанцій на оплату (з можливістю розподілу загальнобудинкових витрат);
  • друк квитанцій;
  • ведення перерахунків.
  1. Оплата:
  • автоматичне формування оплат на основі платіжних банківських та касових документів;
  • можливість швидкого ручного введення з квитанцій;
  • розподіл оплати по послугам і постачальникам.
  1. Розрахунки з постачальниками:
  • можливість гнучкого розподілення грошових коштів що надходять по послугам і постачальникам;
  • контроль за загальною сумою приходу;
  • ведення договорів;
  • автоматичне формування актів і платіжок;
  • формування звітів по нарахуваннях і заборгованостях в розрізі постачальників і послуг.
  1. Оприлюднення інформації:

В програмі “Керуюча компанія” є можливість вивантаження необхідної інформації на сайти ОСББ, ЖКГ, ТВЖ:

  • списки будинків, що знаходяться в управлінні і скасовані договори;
  • звіти про нарахування;
  • виконані роботи по ремонту та утриманню;
  • витрачені і отримані кошти та ін..